Norma Ljubljana 0590 45 500 Norma Maribor 02 320 40 22 Norma Celje 03 620 22 18 Norma Krško 07 492 51 51
Preko 3000 izdelkov v BIO kakovosti
 
Jamčimo najvišjo kakovost BIO izdelkov
V košarici
Vaša košarica je prazna
V košarici
Vaša košarica je prazna.

Ali je možno, da trpite zaradi pomanjkanja magnezija?

28.2.2017
Natisni

Kar 75% naše populacije trpi za pomanjkanjem magnezija*. S sodobnimi oblikami kmetijstva je vsebnost magnezija v hrani vedno manjša, na drugi strani pa so potrebe po magneziju zaradi življenskih navad in stresnega tempa vedno večje.

 

 

Vloga magnezija v človeškem telesu je izredno velika. Sodeluje pri več kot 300 biokemičnih reakcijah v telesu. Pomemben je predvsem za delovanje našega srca in za zdrave kosti. Sodeluje pri različnih procesih razstrupljanja, potreben je za aktiviranje mišic in živčnega sistema ter za absorpcijo kalcija.

 

Če našemu telesu primanjkuje magnezija, smo lahko bolj razdražljivi in hitre jeze. Glavobol, pomanjkanje koncentracije, depresija,  utrujenost, visok krvni tlak, težave s srcem in mišični krči so prav tako pokazatelji pomanjkanja magnezija. Nespečnost in anksioznost so nevrološki znaki pomanjkanja magnezija!

 

Kako veste ali vam primanjkuje magnezija? Odgovorite si na nekaj spodnjih vprašanj o vašem življenjskem slogu. Če boste na kateregakoli odgovorili pritrdilo, je verjetnost, da vam primanjkuje magnezija, zelo velika.

 

1. Ste pogosto pod stresom?

Fizične in čustvene razmere zahtevajo od telesa večjo rabo magnezija. Pomanjkanje le-tega pa stresni odziv poslabšuje.

 

2. Pogosto uživate sladkor?  Čokolado, sladice, kosmiče...

Rafiniran sladkor povzroča povečano izločanje magnezija skozi ledvice.

 

3. Pijete kavo ali druge kofeinske napitke?

Kofein povzroča izločanje prevelike količine magnezija.

 

4. Ali jemljete kontracepcijske tablete ali estrogen,  diuretike, zdravila za srce ali astmo?

Učinki nekaterih zdravil dokazano zmanjšujejo raven magnezija v telesu z večjo izgublo le-tega skozi ledvice.

 

5. Jemljete kalcij brez magnezija? Ali kalcij z magnezijem v razmerju manjšem od 1:1?

Študije so pokazale, da pri nizkem nivoju magnezija dodatno jemanje kalcija zmanjša absorpcijo magnezija. In medtem ko ima lahko dopolnjevanje s kalcijem negativne učinke na ravni magnezija, dopolnjevanje z magnezijem izboljšuje izrabo kalcija v telesu.

 

6. Pijete večje količine alkohola (več kot 7 alkoholnih pijač na dan)?

Alkohol znižuje dostop magnezija do celic zaradi povečanga izločanja preko ledvic.

 

Povečano potrebo po magneziju imajo ljudje nad 55 letom starosti, športniki, ljudje pod stresom, nosečnice in doječe mamice.

 

Magnezija naše telo ne more proizvajati samo, zato ga moramo vnesti s hrano. Ker današnji sodobni in hitro pripravljeni hrani primanjkuje magnezija, moramo vire tega minerala iskati drugje. Priporočljiva dnevna količina je 300mg, če smo pod vplivom večjega stresa, je količina tudi večja.
 

Eden najbolj učinkovitih načinov za izboljšanje vaše ravni magnezija je kombinacija zdrave prehrane z dodajanjem transdermalnega (čezkožnega) magnezija. Številni dejavniki, ki prispevajo k nizki ravni magnezija v telesu, so posledica neučinkovitosti prebavnega trakta. Z dovajanjem magnezija skozi kožo direktno v celice se izognemo marsikateri težavi, povezani s slabo absorpcijo magnezija.
 

Magnezij moramo v telo dovajati redno vsak dan, saj se samo določena količina magnezija skladišči v kosteh za kasnejšo rabo. V primeru pomanjkanja pa bo telo uporabljalo magnezij iz kosti in s tem povzročilo razgradnjo kosti ter sproščanje kalcija v krvni obtok.

 

Brezplačno predavanje o pozitivnih koristih magnezija 
 

Želite izvedeti več o pozitivnih koristih magnezija? Vabimo vas na brezplačno predavanje, ki bo v: 

 

- Normi v Mariboru, v četrtek, 2.3.2017 ob 19. uri. Obvezne prijave na 02 320 40 22 ali norma@norma.si.

- Normi v Ljubljani, v četrtek, 9.3.2017 ob 17. uri. Obvezne prijave na 0590 45 500 ali norma-lj@norma.si.

 

Predavala bo gospa Saša Matjašič Kladnik, katere predavanja so zadnja dva meseca v Sloveniji razprodana. Izkoristite priložnost osvojitve novih znanj tudi vi!

 

*Vir: United States Department of Agriculture Agricultural Research Service.

Natisni




Da bi vam olajšali uporabo našega spletnega mesta, uporabljamo piškotke. Z uporabo strani soglašate z uporabo piškotkov. Podrobnosti o piškotkih.
Strinjam se
Zapri