Norma Ljubljana 0590 45 500 Norma Maribor 02 320 40 22 Norma Celje 03 620 22 18 Norma Krško 07 492 51 51
Preko 3000 izdelkov v BIO kakovosti
 
Jamčimo najvišjo kakovost BIO izdelkov
V košarici
Vaša košarica je prazna
V košarici
Vaša košarica je prazna.

Hrana za vašo krvno skupino

13.6.2011
Natisni

Krvna skupina vpliva na to kako telo razgrajuje in predeluje različna živila. S prehranjevanjem na podlagi krvne skupine se boste počutili bolje, zmanjšali tveganje za nastanek nekaterih bolezni in celo izgubili odvečne kilograme! 

 

Ljudje bi se lahko od svojih prednikov o prehranjevanju veliko naučili. Tako kot živali vedo, kaj je dobro za njih, smo nekoč vedeli tudi mi. V svetu, v katerem živimo zdaj, pa smo izgubili sposobnost prisluhniti svojemu telesu.

 

Dieta na podlagi krvne skupine temelji na tezi, da nam določena živila povzročajo motnje v našem krvnem obtoku in so vir nekaterih bolezni. Nekateri strokovnjaki tako trdijo, da bi s hrano, ki ustreza naši krvni skupini, lahko zmanjšali tveganje za nastanek bolezni in uravnali svojo telesno težo.

 

V neskončni poplavi diet in napotkov za zdravo prehranjevanje je prehrana po krvni skupini plod znanstvenih raziskav dr. Petra J. D'Adama. Ta je v knjižni uspešnici Live Right 4 Your Type (4 NAČINI ZDRAVEGA ŽIVLJENJA ZA 4 KRVNE SKUPINE) izdal individualiziran načrt za zdravo in dolgo življenje ter za dosego idealne telesne teže s pomočjo prehrane.

 

 

16 kategorij

 

V prehrani po krvnih skupinah so živila razdeljena v 16 različnih kategorij: meso in perutnina, morski sadeži, mleko in jajca, olja in masti, oreščki in semenke, grah in stročnice, žitarice, kruh in pekovski izdelki, testenine, zelenjava, sadje, sokovi, začimbe, zeliščni čaji in mešani napitki. Za vsako krvno skupino obstajajo liste »priporočljivih«, »nevtralnih« ali »škodljivih« živil. Tista, ki se nahajajo na posamezni listi, vam glede na vašo krvno skupino pomagajo pri izgubljanju odvečnih kilogramov in kar je še pomembneje, večajo odpornost proti različnim boleznim.

 

Krvna skupina 0

 

Prehrana oseb s krvno skupino 0 bi morala biti sestavljena iz živil živalskega izvora in zelenjave. Pozorni morate biti na živila, ki vključujejo govedino, jagnjetino, puranje in piščančje meso in ribe. Prav tako so dovoljene vse vrste sadja, stročnice in kapusnice. Strogo se morate izogibati mleku in mlečnim izdelkom, kruhu in pšeničnim testeninam, zelju in koruzi.

 

Krvna skupina A

 

Ljudje s krvno skupino A bi morali uživati večje količine živil rastlinskega izvora. Zelenjavo, lečo, sojo, grah, polnozrnate žitarice. Jagodičevje in slive so prav tako priporočljive, občasno lahko uživate perutnino in fermantirane mlečne izdelke, papriko, paradižnik, tropsko sadje in citruse.

 

Krvna skupina B

 

Ljudem s krvno skupino B je dovoljena največja prehrambena raznolikost. Jeste lahko ribe, perutnino, jagnjetino, goveje meso, mlečne proizvode, zeleno zelenjavo, žitarice in vse vrste sadja. Iz prehrane bi morali popolnoma izločiti školjke, šunko, slanino in piščančje meso, omejiti pa uživanje govedine, pšenice, paradižnika in koruze.

 

Krvna skupina AB

 

Osebe s krvno skupino AB lahko jedo jagnjetino, puranje meso, mlečne proizvode, jajca, riž, tofu, slive, češnje, medtem ko bi se morali izogibati prekajenem mesu in omejiti vnos govejega mesa, pšenice, koruze, tropskega sadja, pomaranč in banan.  

 

Za več napotkov in individualiziranih receptov, ki bodo pripomogli k boljšemu zdravju, boljšemu metabolizmu in k doseganju čim večje vitalnost v vsakem življenjskem obdobju si preberite knjigo z naslovom - 4 NAČINI ZDRAVEGA ŽIVLJENJA ZA 4 KRVNE SKUPINE - priznanega ameriškega zdravnika, znanstvenika in predavatelja, ki že več kot trideset let preučuje povezave med krvno skupino hrano in boleznijo – Dr. Petra J. D'Adama.

 

Knjiga vam je na voljo tudi v Normi. Mi smo jo prebrali in lahko povemo, da je knjiga odlična in zelo dobrodošla izbira. Zajema novejše raziskave in informacije o krvnih podskupinah, ki ne vplivajo samo na vašo telesno težo, temveč tudi na vaše fizično in mentalno zdravje. Z njo boste pridobili nasvete in smernice in tako zase izbrali pravilen življenjski slog, se učinkovito spopadli s stresom in ohranili čustveno ravnovesje, bolje boste premagovali bolezni sodobnega časa in se uspešneje borili z učinki staranja. V skrbi za vaše optimalno zdravje in počutje vam jo toplo priporočamo!

 

 

 

Natisni




Da bi vam olajšali uporabo našega spletnega mesta, uporabljamo piškotke. Z uporabo strani soglašate z uporabo piškotkov. Podrobnosti o piškotkih.
Strinjam se
Zapri