Norma Ljubljana 0590 45 500 Norma Maribor 02 320 40 22 Norma Celje 03 620 22 18 Norma Krško 07 492 51 51
Preko 3000 izdelkov v BIO kakovosti
 
Jamčimo najvišjo kakovost BIO izdelkov
V košarici
Vaša košarica je prazna
V košarici
Vaša košarica je prazna.

Ko postane bolezen priložnost za spremembe

22.9.2014
Natisni

V Normi bomo organizirali edinstveno predavanje, ki ga bo vodila Dajana Milanič iz založbe Orbis, poznavalka prehranske terapije po dr. Budwigovi:

  • Norma v Mariboru: v četrtek, 2.10.2014, ob 19.00 uri.
  • Norma v Ljubljani: v četrtek, 9.10.2014, ob 17.00 uri.

 

 

Dr. Johanna Budwig s svojo oljno-proteinsko prehrano vznemirja mnoge, saj rezultati tistih, ki se je pravilno in v celoti držijo, kažejo na njeno učinkovitost. Je znanilka upanja ljudem z diagnozo raka ali s kakšno drugo resno boleznijo. Nagovarja pa tudi vsakogar izmed nas, da bi se naučili dati telesu kar nujno potrebuje in to seveda po možnosti pravočasno in brez odlašanja. Zakaj bi čakali, da nas bolezen opomni, da smo odgovorni, ne samo za vse kar naredimo, temveč tudi za tisto, česar ne naredimo?

 

Na predavanju bomo odgovorili na mnoga vprašanja v zvezi z oljno-proteinsko prehrano. Govorili bomo na primer o tem, zakaj je potrebno piti zeljnico, kakšno skuto uporabiti, zakaj v receptih dr. Budwigove ni mesa, jajc, … zakaj bolnim priporoča vino in linomel s šampanjcem, kako pravilno ravnati z lanenim oljem, zakaj svetuje med in še o marsičem drugem. Na primer o maščobah, o katerih v resnici vemo premalo oziroma smo večinoma napačno poučeni. Svetujemo vam, da si vprašanja pripravite že v naprej in s seboj prinesete pisalo in zvezek..

 

Oljno-proteinska prehrana žanje sadove

 

Prehrana po navodilih dr. Budwigove koristi rakavim, srčnim, sladkornim bolnikom in verjetno čisto vsakemu bolnemu človeku. Tudi če bo uradna medicina vedno nasprotovala alternativni medicini in se verjetno tudi v 21. stoletju v tem pogledu ne bo veliko spremenilo, lahko vi vendarle naredite spremembo pri sebi.  Za oljno-beljakovinsko terapijo ne potrebujete nobenega dovoljenja, saj ne posega v nobeno drugo obstoječe zdravljenje - le pomaga telesu, da prejme, kar resnično potrebuje za ponovno pridobitev lastne moči. S pomočjo knjižne zapuščine dr. Johanne Budwig boste pridobili znanje, ki vam lahko povrne ali ohrani zdravje.

 

Oljno-proteinska prehrana je zelo pazljivo sestavljena s takšnim razmerjem sestavin, da le-te pospešujejo avtomatičen vnos kisika v organizem. Ne smete je razumeti kot dieto.

 

Dr. Budwigova je s svojo prehrano dokazano pomagala mnogim – pri čemer je poudarek na »dokazano«. Prav v tem se ta prehrana pomembno razlikuje od mnogih drugih. Dr. Budwigova je dokazala, da njena prehranska terapija pomaga rakavim bolnikom in to celo pogosto v zadnjem stadiju. Prof. Halme iz klinike v Helsinkih je javno priznal, da prehrana po načelih dr. Budwigove njihovim pacientom zelo pomaga.

 

Zelo mladi in ne tako mladi, športniki ali bolniki boste med okrevanjem deležni blagodejnih in koristnih učinkov njenih navodil in receptov. Navodil oljno proteinske prehrane se je priporočljivo držati že, ko smo še popolnoma zdravi. Svoje telo lahko vedno podpirate z dobrim in ste tako deležni še boljšega počutja in še trdnejšega zdravja.

 

Kaj je oljno-proteinska prehrana

 

Za razumevanje temeljev oljno-proteinske prehrane moramo najprej pogledati, kakšno vlogo imajo elektroni v našem življenju.

 

Smo bitja svetlobe

 

Ne pozabite, da smo ljudje heliotropi (bitja svetlobe) in da potrebujemo svetlobo (fotone). Fotoni so najmanjši delci svetlobe in najčistejša oblika energije. Imajo svojo frekvenco, tako kot radijski sprejemniki. Življenja brez fotonov si sploh ni mogoče predstavljati. Fotoni privlačijo elektrone in obratno. Kako pridemo do elektronov, ki so na enaki valovni dolžini kot fotoni sončne svetlobe? Z zdravimi maščobami iz semen in oreščkov. Na svetu ni ničesar, kar bi imelo večjo koncentracijo fotonov od človeka. Človeško tkivo je edinstveno, ker lahko te elektrone shranjuje in po potrebi oddaja. To vsrkavanje se dogaja ob tako imenovani resonanci, kar pomeni, da mora naše telo vibrirati z enako frekvenco kot prihajajoči svetlobni (sončni) žarki. To lahko primerjate s pravilno naravnano televizijsko anteno.

 

Da bi lahko prišlo do tega sprejemanja, potrebujejo naše celice določene nenasičene maščobne kisline, točneje, linolensko in linolno maščobno kislino. Maščobne kisline skupaj s proteini, ki vsebujejo žveplo, oblikujejo spoj in človeškemu telesu omogočajo vpijanje elektronov, ki jih telo shrani. To je tista sila, ki nam omogoča, da živimo in ki upravlja vse življenjske funkcije, kot so raven pH, izgradnja proteinov in drugo.

 

Kako zbolimo?

 

Naša hrana vsebuje preveč tatov elektronov ter preveč strupov, ki preprečujejo celično dihanje. Margarine, živalske maščobe, maslo, nitrati, sladkorji, konzervansi, pesticidi in potem še obsevanja in citostatiki (kemoterapije), ki so znani tatovi elektronov. Vse to preprečuje vsrkavanje elektronov.

 

Osnovno stališče oljno-proteinske prehrane je izključitev maščob (rafinirana olja, margarine, pregrete maščobe, mesnine, sladkarije …), ki so težke za prebavo. Namesto njih je potrebno uporabljati lahko prebavljive, lahko gorljive maščobe, ki telesu zagotavljajo energijo ali drugače povedano - dobre maščobe.

 

Oljno-proteinska prehrana je zelo pazljivo sestavljena. Je celovita in je ne smete zamenjati z dieto. Izključuje vse konzervanse (ki delujejo kot dihalni strupi). Vsebuje svežo in nekuhano hrano s takšnim razmerjem sestavin, da pospešujejo avtomatičen vnos kisika v organizem. Potrebno je jesti različno zelenjavo v presni obliki. Tudi pri pripravi kuhane zelenjave je  potrebno uporabljati samo svežo zelenjavo. Izogibajte se konzervirani ali v kisu vloženi zelenjavi. Vsak obrok bi moral vsebovati presno hrano bodisi samostojno ali skupaj s kuhano zelenjavo. Uporablja se veliko maščob, vendar vedno v kombinaciji s proteini. Pusta skuta ali sveži kravji sir z lanenim oljem sta na primer v številnih različicah nujen del te energijsko bogate in poživljajoče prehrane. Vsekakor pa ni vse tako preprosto, kot se bere v teh vrsticah, kajti hitro bi si lahko omislili kombinacije, ki pa v medsebojni povezavi bolj obremenjujejo telo, kot da bi mu pomagale.  Ko dobro proučimo knjige Dr. Budwigove, znamo jesti tako, da s hrano podpiramo naše zdravje. In naše telo nam bo zadovoljno vračalo to pozornost.

 

Predavanje bo izjemno zanimivo tako za zdrave kot bolne posameznike. Veliko bomo govorili o zdravi prehrani, na primer, zakaj se je dobro popolnoma izogibati trans maščobam in na kako načrtovati svojo prehrano, da ostanemo zdravi. Prijazno vabljeni!

 

 

 

Natisni




Da bi vam olajšali uporabo našega spletnega mesta, uporabljamo piškotke. Z uporabo strani soglašate z uporabo piškotkov. Podrobnosti o piškotkih.
Strinjam se
Zapri
S kljukico soglašate, da podjetje Verasio d.o.o. uporabi vaše podatke za namen pošiljanja informacij preko e-pošte. Vse o varovanju osebnih podatkov.
Želim prejemati le e-novice, ki so zame relevantne. S kljukico soglašate, da bomo vaše podatke profilirali in boste prejemali le e-novice, ki temeljijo na vaših osebnih interesih. Primer: vabila na naša predavanja in delavnice v vam najbližji Normi. Vse o varovanju osebnih podatkov.
Napaka: vpišite svoje podatke