Norma Ljubljana 0590 45 500 Norma Maribor 02 320 40 22 Norma Celje 03 620 22 18 Norma Krško 07 492 51 51
Preko 3000 izdelkov v BIO kakovosti
 
Jamčimo najvišjo kakovost BIO izdelkov
V košarici
Vaša košarica je prazna
V košarici
Vaša košarica je prazna.

Koža mladostnikov

16.5.2011
Natisni

 

Najstniška koža včasih povzroča veliko preglavic, je nečista, mastna in pogosto bolj ali manj posuta z mozolji. Pri negi imajo starši veliko vlogo, ker lahko otroke že zelo zgodaj naučijo osnove negovane kože. S pravilno nego lahko težave omilimo, velja pa tudi nasprotno.

 

 

Prvo pravilo je čiščenje. To naj postane vsakodnevno opravilo in velja enako za fante kot dekleta. Gre za ukrep, s katerim se s površine kože odstrani vsa umazanija, odmrle kožne celice in sebum, ki ga koža izloča - v primeru aken celo v povečanem obsegu. Tako bomo koži omogočili normalno delovanje, kajti le z odpravo vzroka lahko preprečimo posledico – torej akne.

 

Kožo čistite redno in dosledno - najbolje dvakrat na dan ­- s čistilnim mlekom, osvežite pa jo s tonikom. Mnogi priporočajo takšne, ki vsebujejo alkohol, vendar jih odsvetujemo, saj se koža nanje odzove tako, da proizvaja še več maščobe. Ker je najstniška koža občutljiva, uporabljajte blaga čistilna sredstva, ki naj ne vsebujejo lanolina ali parfumov.

 

Izbira kreme je odvisna od vrste kože, vsekakor pa mora biti hidratantna in letom primerna. Če se uporablja puder, priporočamo uporabo kakovostnega pudra iz naravnih sestavin, ker te kože dodatno ne dražijo. Vsekakor pa ne poskušajte za vsako ceno zakriti nečiste kože, saj mora dihati. Za prekrivanje lahko uporabite korektor, vendar le na mestih, ki jih želite skriti. Vsak teden si lahko pripravite masko in uporabite piling.

 

Pijte dovolj tekočine, saj ta pomembno vpliva na videz kože. Tekočino dobimo s hrano, zlasti pa z uživanjem dovolj velike količine naravne - kakovostne vode, svežih sokov in čajev. Alkohol in kavo odsvetujemo, saj koži odvzemata vlago.

 

Zelo pomembna pa je seveda tudi prehrana. Pravilna izbira in sestava se odrazi tudi na koži. Naslednja živila vam bodo pomagala do lepe, zdrave in sijoče kože:

 

 

Korenje, buče, papaja, ohrovt, brokoli, glavnata solata, avokado, marelice, breskve, beluše, melone, zelen fižol in grah vsebujejo vitamin A, ki zavira nastajanje loja. Zato čim več teh živil vključite v svoj vsakodnevni jedilnik.

 

Gobe, beluši in česen so bogati s selenom, ki je pomembna sestavina različnih encimov in ima antioksidativno vlogo. Zlasti pri moških z aknami ugotavljajo pogosto zmanjšano vsebnost za imunski sistem pomembnega encima.

 

Jabolka, jajčevci, avokado, fige, rozine, beluši, predvsem pa topinambur - laški krompir so bogati z balastnimi snovmi in vežejo v črevesju strupene snovi, ki bi sicer pospeševale mozoljavost.

 

Beli fižol, mandlji, kakav in losos vsebujejo magnezij, ki ima ključno vlogo v ravnovesju celičnih izmenjav. Zavira tvorjenje snovi P, nevromediatorja , ki ga povzroča stres.

 

Rdeča paprika, kivi, pomaranča in papaja so bogati z vitaminom C, ki kožo ščiti pred napadi prostih radikalov. Polt je lepša, svetlejša in bolj zdrava.

 

V obdobju pubertete se mladi soočajo z različnimi težavami. Vemo, da so ta leta med občutljivejšimi … ocene v šoli, nenehna preverjanja znanja, stres, različna nestrinjanja s starši, dokazovanje med vrstniki, ... vmes še kakšna neuslišana ljubezen, vse sorte preizkušenj in tegob, … potem pa za nameček še mozolji ter različne težave s kožo in lastno samopodobo. Oh, včasih je res težko!

 

 

Vsi skupaj moramo poskrbeti, da se medsebojno bolje razumemo, si prisluhnemo in po najboljših močeh tudi pomagamo. Izogibajmo se nesporazumom, nesoglasja rešujmo konstruktivno, s pogovorom. Manj bo stresa in vsi bomo bolj zadovoljni in na koncu bo zaradi tega tudi kakšen mozoljček na obrazu manj.

 

Imejte se radi in imejte se lepo. Vedite, da se bo to odrazilo tudi navzven.

 

 

 

Natisni




Da bi vam olajšali uporabo našega spletnega mesta, uporabljamo piškotke. Z uporabo strani soglašate z uporabo piškotkov. Podrobnosti o piškotkih.
Strinjam se
Zapri