Norma Ljubljana 0590 45 500 Norma Maribor 02 320 40 22 Norma Celje 03 620 22 18 Norma Krško 07 492 51 51
Preko 3000 izdelkov v BIO kakovosti
 
Jamčimo najvišjo kakovost BIO izdelkov
V košarici
Vaša košarica je prazna
V košarici
Vaša košarica je prazna.

Mala dieta pred poletjem

30.5.2011
Natisni

 

Hvala bogu, bližajo se dopusti. S tem pa je tudi sezona kopalk pred vrati. Ker vem, da vse leto zdravo živite, ne bi smeli imeti večjih težav s tem. Če želite, pa lahko za tisti res dober občutek v času, ko so krilca vse krajša in prosojnejša ter majčke še bolj oprijete, še kaj malega postorite. Sedaj ste lahko vsak dan telesno aktivni, saj so dnevi dolgi in topli in zagotovo najdete kakšno zanimivost zase. 

 

Kaj in kako lahko pojeste, da se boste poleti zares dobro počutili v svoji koži? Poletne visoke temperature nas že same po sebi pripravijo do tega, da se prehranjujemo drugače kot v preostalih letnih časih. Zdrava in lahka prehrana nam bo v pomoč do želenega rezultata – kakšen kilogram bo manj, videti boste bolj sveži, predvsem pa se boste počutili odlično.

 

 

Poleti imamo najboljšo možnost uživati sveže sadje in zelenjavo. Sedaj lahko posežete po češnjah, marelicah, breskvah, jagodičevju, listnatih solatah, špinači in blitvi, bučkah, paradižniku, papriki… Izbira je velika in zelo zdrava – pridobili boste obilico vitaminov, mineralov in vlaknin. Ti pa se bodo odrazili v vsaki celici vašega telesa.

 

Obroki naj bodo lažji, manjši in pogostejši. Goste enolončnice zamenjajte z lahkimi zelenjavnimi juhami. Namesto po mesu raje posezite po svežih ribah in polnozrnatih testeninah in rižu. 

 

Solate!!! Te si privoščite v velikih količinah, kolikor vam srce poželi. Vendar ne ostanite le pri listnatih solatah in paradižniku. V lahkotne kombinacije vključite tudi koromač, kumare, bučke, sveža zelišča in stročji fižol. Da bodo solate bolj nasitne, jih dopolnite s testeninami, rižem ali drugimi žitaricami, s feta sirom, mocarelo, trdo kuhanimi bio jajci, krompirjem, … izbira je v tem letnem času resnično pestra, zato naj bo takšen tudi vaš jedilnik. :) 

 

 

Ohladite se z domačim sadnim smoothiejem, limonado, mrzlim pravim in zeliščnim čajem. Strokovnjaki pravijo, da poprova meta ohladi in pomiri želodec po obroku, torej si jo privoščite. Pijte veliko, vendar mora biti na prvem mestu še vedno pitje kakovostne vode, ki jo telo v poletnih mesecih in pri visokih temperaturah še kako potrebuje. Izogibajte se gaziranim pijačam ter pazite na vnos sladkorja – vse pijače naj bodo brez dodanega sladkorja. 

 

Posladkajte se s sladoledom, ledeno kavo, jogurtom s svežim sadjem, sadno solato, mrzlo skutino torto, ki ne potrebuje pečenja. Poleti se najbrž ne bo težko odpovedati raznim kolačem, težkim tortam in poticam, a ne? 

 

Spodaj našteta živila vam bodo še dodatno pripomogla, da bo vaša tehtnica pokazala manj čez zimo pridobljenih, kilogramov. :) Vključite jih in se sami prepričajte … 

 

Grenivka:  Pospešuje topljenje maščobnih celic in pospeši metabolizem, zato jo je še posebej priporočljivo zaužiti pred obrokom. Če želite, si lahko iz nje stisnete sok, vsekakor pa jo vnesite v svoj jedilnik.

 

Bio jajca: Raziskave so pokazale, da so jajca za zajtrk - pri dietah - boljša izbira kot žitarice in druge jedi; sestavljene so iz ogljikovih hidratov in nasitijo za dlje časa. Poleg tega eno jajce vsebuje veliko beljakovin in le okoli 75 kalorij. Privoščite si jih, vendar z njimi ne pretiravajte!

 

Kvinoja: Je lahko živilo z visoko vsebnostjo vlaknin in čisto preprosto pripravo – podobno kot riž jo skuhate v vodi. Vsebuje tudi dovolj železa, cinka, selena in vitamina E. Pripravite jo v solati ali pa jo uporabite namesto kuskusa. 

 

Pekoče paprike: Z njimi boste pospešili metabolizem, spodbudili kurjenje maščob in zmanjšali apetit. Poleg tega pekoče paprike vsebujejo veliko vitamina C.

 

Hruške in jabolka: So bogat vir vlaknin in mineralov, ki se skrivajo tik pod lupino, zato jih uživajte neolupljene - seveda samo, če so ekološko pridelana. Pesticidi nimajo v našem telesu kaj iskati!

 

Stročnice: Nanje nikar ne pozabite. So polne vlaknin in rastlinskih beljakovin, prepričajo pa tudi z nizko kalorično vrednostjo in zelo nizko vsebnostjo maščob.

 

Cimet: Raziskave so pokazale, da cimet stabilizira raven krvnega sladkorja in s tem tudi zmanjša apetit, kar je še posebej dobrodošlo pri sladkornih bolnikih tipa 2. Potresite ga po kavi, čaju, jogurtu ali sadju. 

 

Česen: Česen lahko prepreči debelost, pospešil pa naj bi tudi izgubljanje kilogramov in zmanjševal apetit, tako pravijo izraelski raziskovalci.

 

Jagodičevje: Je polno antioksidantov, vlaknin in vode. Skodelico jagodičevja si privoščite za zajtrk ali malico. Jagode, maline in borovnice so odlična alternativa v trenutkih, ko si zaželite nekaj sladkega.

 

Vinski kis in oljčno olje: Če solato namesto s kaloričnimi prelivi raje prelijete z oljčnim oljem in vinskim kisom, znate izbrati zdravo. Čeprav so nadaljnje raziskave še potrebne, pa so študije doslej pokazale, da je tudi vinski kis dober borec proti maščobam. 

 

Zeleni čaj: Da je zeleni čaj dober zaveznik vitkosti – pospešuje metabolizem in spodbuja kurjenje maščobnih blazinic na trebuhu, je potrdilo že kar nekaj raziskav. Za dosego pravega delovanja je dobro spiti vsaj dve skodelici na dan.

 

Limone: Če boste jutro začeli s toplo limonado, boste pospešili kurjenje maščob ter pozabili na prebavne težave in napihnjenost.  

 

Upoštevajte teh nekaj priporočil. Sestavite si raznolike in zdrave obroke in če le lahko, se namesto avtomobila na pot v službo podajte s kolesom. Uživajte poletje, bodite srečni, s kilogrami pa se ne obremenjujte … in kar naenkrat boste zadovoljni ugotovili... da so «odšli« sami od sebe. Pa dober, zdrav in lahek tek! :)

 

 

 

 

 

Natisni




Da bi vam olajšali uporabo našega spletnega mesta, uporabljamo piškotke. Z uporabo strani soglašate z uporabo piškotkov. Podrobnosti o piškotkih.
Strinjam se
Zapri
S kljukico soglašate, da podjetje Verasio d.o.o. uporabi vaše podatke za namen pošiljanja informacij preko e-pošte. Vse o varovanju osebnih podatkov.
Želim prejemati le e-novice, ki so zame relevantne. S kljukico soglašate, da bomo vaše podatke profilirali in boste prejemali le e-novice, ki temeljijo na vaših osebnih interesih. Primer: vabila na naša predavanja in delavnice v vam najbližji Normi. Vse o varovanju osebnih podatkov.
Napaka: vpišite svoje podatke