Norma Ljubljana 0590 45 500 Norma Maribor 02 320 40 22 Norma Celje 03 620 22 18 Norma Krško 07 492 51 51
Preko 3000 izdelkov v BIO kakovosti
 
Jamčimo najvišjo kakovost BIO izdelkov
V košarici
Vaša košarica je prazna
V košarici
Vaša košarica je prazna.

Končno uspešno shujšati

3.1.2011
Natisni

 

 

 

 

 

Trije preprosti nasveti za znižanje telesne teže

 

Ste si kdaj ob novem letu dali ta sklep na seznam, k drugim podobnim kot na primer da boste v novem letu zagotovo živeli bolj zdravo, jedli manj mastno, manj sladko, se več gibali? No, jaz si to vsako leto zaželim!

 

Te želje sodijo na seznam večine ljudi, žal jih pa malokdo uspe tudi uresničiti. Zakaj so nekateri ljudje vse življenje vitki? Praviloma tega naj ne bi bili krivi geni, temveč disciplina. Kdor se vse življenje uravnoteženo prehranjuje in se veliko giblje, ostane vitek in si kdaj pa kdaj lahko privošči tudi kakšen spodrsljaj. To je edina strategija, s katero dolgoročno ostanete takšni, kot si želite biti. Najprej pa potrebujete velik odmerek vztrajnosti, kajti zalogice, nabrane skozi daljše obdobje, seveda ne izginejo čez noč.

 

 

Končno shujšati: ti trije nasveti vam pomagajo pri tem 

  1. Nasvet za hujšanje: Postavite si cilj

Kdor ne ve, kam naj potuje, nikoli ne prispe. Najpomembnejše pri vašem hujšanju je, da si postavite cilj. To je gonilna sila vsega vašega početja. Iz ciljev črpate motivacijo, ki jo potrebujete, da bi resnično povzročili spremembe. In zapomnite si: skoraj noben cilj ni neuresničljiv. Gre le za vprašanje časa. Definirajte svoj prvi cilj. Vaš glavni motiv je lahko mirne volje sanjska plažna postava, vendar ostanite realistični. Če vas od vaše želene postave loči le 5 kg, boste cilj hitreje dosegli, kot če morate shujšati 20 kg, tedaj bo vaše potovanje trajalo bistveno dlje. Da vam vmes ne zmanjka volje, si postavite manjše realistične vmesne cilje.

 

  1. Nasvet za hujšanje: Redno se prehranjujte

To mogoče najprej zveni malo protislovno, vendar lahko na dolgi rok držite svojo idealno težo le, če se prehranjujete redno. Neredni obroki ali močne redukcije kalorij vodijo le h kratkotrajnim nihanjem teže in zloglasni jo-jo efekt težo hitro spravi spet na prejšnje stanje. Zaužijte tri glavne obroke hrane dnevno, najbolje ob isti uri, vmes pijte zgolj vodo ali nesladkan čaj. Pomaga tudi, če povečujete delež beljakovin in se odpoveste sladkorju in izdelkom iz bele moke. To predvsem čez noč pomaga pokuriti maščobo. Oglejte si bio zelenjavo in sadje - čudovit pripomoček pri hujšanju! 

 

  1. Nasvet za hujšanje: Športajte

Nikoli ni prepozno za to, da vnesete gibanje v svoje življenje! Vendar razmislite najprej, koliko časa lahko posvetite športu. Rečemo sicer, da vsak korak šteje, ampak, če so to zgolj počasni koraki, je tudi napredek počasen. Zato vam priporočam, da svoj dragoceni čas kar se da učinkovito porabite. Aktualne študije dokazujejo, da imajo treningi za moč za naše celotno telo trajnostno najboljši učinek. Zato zadošča že 3x30 minutni intenzivni trening. In če rečem intenzivno je s tem mišljeno zares intenzivno. Če lahko namenite gibanju več časa, so vse vaje za vzdržljivost nadvse priporočljive.

 

Zdrava prehrana je del hujšanja! Postanite lastnik Normine kartice ugodnosti in kupujte zdravo hrano ugodneje! 

Natisni




Da bi vam olajšali uporabo našega spletnega mesta, uporabljamo piškotke. Z uporabo strani soglašate z uporabo piškotkov. Podrobnosti o piškotkih.
Strinjam se
Zapri